شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلمی از حال و هوای بازار شهرستان نهاوند در آستانه نوروز خبر داد.
فرماندار نهاوند گفت: باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی با استان فضاهای آموزشی مازاد شهرستان در بحث مولدسازی تعیین تکلیف شوند.

 

 

تازه ترین مطالب

اخبار ویژه

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلمی از حال و هوای بازار شهرستان نهاوند در آستانه نوروز خبر داد.
فرماندار نهاوند گفت: باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی با استان فضاهای آموزشی مازاد شهرستان در بحث مولدسازی تعیین تکلیف شوند.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: شدت بارش های کنونی در نیمه جنوبی استان از متوسط به بالا و در نیمه شمالی از متوسط به پایین خواهد بود.
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: مجلس ابزار‌های لازم برای ساماندهی بازار و صنعت خودرو را در اختیار دولت قرار داده است، اما متاسفانه مصوبات مجلس درباره واردات خودرو‌های نو و کارکرده به درستی اجرایی نشده این در حالی است که اگر این قوانین به دقت عملیاتی شود از التهاب بازار کاسته می‌شود.
رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی همدان از آماده سازی و راه اندازی ایستگاه‌های سلامت نوروزی در ۶ نقطه استان همدان خبر داد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: سامانه بارشی از امروز تا صبح چهارشنبه به تدریج با افزایش ابر و ضخامت آن بیشتر نقاط استان را فرا می گیرد.
کاهش فشار خون، سم‌زدایی، برطرف شدن بیماری‌های التهابی، کاهش قند خون و تجزیه چربی‌ها از جمله فواید روزه است.
فهرست ۲۹ نفره تیم‌ ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترکمنستان در چارچوب انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اعلام شد.
جگر مرغ اگر ارگانیک تهیه شده باشد خوردن آن برای کاهش استرس و تقویت پوست و مو و درمان برخی بیماری‌ها بسیار مفید و موثر است.
با تخریب 23 ساخت‌وساز غیرمجاز مشخص شد
دستگاه قضایی و جهاد کشاورزی نهاوند برای مقابله و تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی عزم جدی دارند.
رئیس اداره حفاظت از محیط‌زیست نهاوند خبر داد
رئیس اداره حفاظت از محیط‌زیست نهاوند گفت: شکارچی غیرمجاز جوجه‌تیغی در بخش خزل نهاوند به پرداخت ۶۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: در پی فعالیت یک سامانه بارشی در آسمان استان، بارش باران طی ساعاتی از روز دوشنبه در بیشتر نقاط آغاز و در این رابطه نسبت به سیلابی شدن و آبگرفتگی معابر در مناطق مختلف استان، هشدار سطح نارنجی صادر شده است.
مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند از نصب تابلو و عکس شهدای رسانه نهاوند در بلوار خبرنگار شهر نهاوند خبر داد.

صفحه‌ها