تازه های سایت

کد مطلب: 42354
23. تير 1399 - 8:52
فرماندار نهاوند گفت: سبک زندگی را باید تغییر دهیم و آن را با وضعیت کرونایی به روز کنیم اما شرایط را عادی هم جلوه ندهیم‌.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در جلسه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا و قرارگاه زیستی شهرستان نهاوند اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان را باید الگوی خود قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در زمان بحران کرونا دهیاران عزیز پای‌کار آمده و بخشداران را تنها نگذاشته‌اند، گفت: شرایط بسیار سخت است، فرماندار، بخشداران، دهیاران و مدیران همه باید برای حفظ سلامت مردم پای کار باشند، وقتی همه باهم پای کار باشیم،  خواهیم توانست از این بحران عبور کنیم.

فرماندار نهاوند افزود: سبک زندگی را باید تغییر دهیم و آن را با وضعیت کرونایی به روز کنیم اما شرایط را عادی هم جلوه ندهیم‌.

وی تصریح کرد: باید تقسیم کار کنیم، مدیریت این بحران با یک یا دونفر انجام نمی‌شود و ما مسئولین از مدیران تا دهیاران باید پاسخگو باشیم.

ناصری گفت: از آنجایی که خط قرمز ما سلامت مردم است، در بعضی مواقع باید خواهش کرد و در بعضی مواقع نیز اعمال قانون کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم خطر کرونا را به خوبی دریافت کرده‌اند، بیان کرد: برگزاری مراسم عروسی و عزا در همه مناطق شهرستان ممنوع است و کسی حق ندارد با جان مردم بازی کند.

فرماندار نهاوند افزود: اعمال محدودیت‌هایی که در ستاد کرونای استان به ریاست استاندار و با حضور شورای تامین استان مصوب شد، برای ما در شهرستان لازم‌الاجرا است.

وی تصریح کرد: شرایط دشوار است، قصد تعطیلی کسب و کار مردم را نداریم، نمی‌خواهیم به اقتصاد کشور و معیشت مردم خللی وارد شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما