تازه های سایت

کد مطلب: 42335
22. تير 1399 - 8:58
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 2 هزار و 450 دانش‌آموز ورودی پایه اول داشته باشیم که با احتساب یک هزار و 100 نفری که در سال گذشته تست‌های سنجش را انجام داده‌اند، امسال حدود یک هزار و 350 دانش‌آموز در طرح سنجش شرکت خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدحسین دارایی در حاشیه مراسم افتتاح پایگاه سنجش نوآموزان بدو ورود به دوره ابتدایی نهاوند، با بیان اینکه این پایگاه از امروز تا اواخر شهریور ماه فعال است، اظهار داشت: پیش‌بینی ما این است که امسال 2 هزار و 450 دانش‌آموز ورودی پایه اول داشته باشیم که با احتساب یک هزار و 100 نفری که در سال گذشته تست‌های سنجش را انجام داده‌اند، امسال حدود یک هزار و 350 دانش‌آموز در طرح سنجش شرکت خواهند داشت.

وی افزود: نیازی به حضور فیزیکی برای نوبت‌گیری نیست و مدیران مدارس به صورت هفتگی از طریق سامانه سنجش برای دانش‌آموزان نوبت‌گیری کرده و زمان مراجعه به مرکز را به خانواده‌ها اطلاع می‌دهند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته روزانه 40 دانش‌آموز در این مرکز پذیرش می‌شدند، اما امسال با توجه به شرایط کرونایی و برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، این آمار را به روزانه 20 دانش‌آموز تقلیل داده‌ایم.

وی با اشاره به اهمیت بحث سنجش دانش‌آموزان، اظهار داشت: دانش‌آموزان رکن اصلی سیستم آموزشی و آینده‌سازان جامعه محسوب می‌شوند؛ بنابراین شناسایی، مداخله بهنگام و هدایت آنان به مسیر درست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

دارایی تصریح کرد: هر روزه از ساعت 8 الی 12 ظهر (غیر از روزهای تعطیل) عملیات سنجش دانش‌آموزان ورودی پایه اول ابتدایی شامل سنجش هوش، بینایی، شنوایی، کنترل قد، وزن، دهان و دندان، پدیکلوز و ... توسط افراد متخصص در پایگاه سنجش آموزش و پرورش نهاوند، مستقر در آموزشگاه زنده یاد علیرضا تجدد انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما