تازه های سایت

کد مطلب: 42324
21. تير 1399 - 8:28
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: با توجه به وضعیت کرونایی نهاوند برگزاری مراسم ختم و عدوسی ممنوع است و در این رابطه ۹ عامل برگزاری جشن عروسی در نهاوند به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سیامک دانشور در گفت و گو با خبرنگاران گفت: عاملان برگزارکننده ۹ مراسم جشن عروسی در شهرستان نهاوند که نسبت به تهدید سلامت عمومی بی تفاوت بودند در راستای دستورالعمل های ستاد پیشگیری و مبارزه با کنترل ویروس مرگبار کرونا و عدم توجه به پروتکل های بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: طبق قانون هر اقدامی که علیه سلامت و بهداشت عمومی بر اساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی جرم شناخته و مجازات را نیز تعیین نموده است و حتی به مدت یک‌سال حبس دارد.

دانشور ادامه داد: امیدواریم مردم به توصیه‌های بهداشتی و سلامت توجه کنند تا بتوانیم از شّر ویروس کرونا به عنوان تهدید کننده جامعه و خانواده‌ها رهایی یابیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: هر کسی با برگزاری تجمعات در عروسی و عزا و رعایت نکردن دستورالعمل‌ های بهداشتی جان مردم را به خطر بیندازد و موجب ابتلای مردم به کرونا شود، بهداشت و درمان به عنوان شاکی و متولی سلامت مردم، صاحب عروسی و عزا را به‌عنوان متخلف به دستگاه قضایی معرفی خواهد کرد.

وی در پایان گفت: همشهریان برای جلوگیری از ابتلا به کرونا باید از ماسک استفاده کنند و دستورات بهداشتی را رعایت کنند.

دیدگاه شما