تازه های سایت

کد مطلب: 41997
25. خرداد 1399 - 9:10
فرمانده انتظامی نهاوند از کشف یک کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر، گفت: ماموران انتظامی شهرستان نهاوند با انجام طرح ها و عملیات های مختلف ۵سارق را در حوزه های مختلف دستگیر که منجر به کشف ۵فقره سرقت داخل خودرو و۲فقره سرقت منزل شد.

وی افزود: پلیس مواد مخدر شهرستان نیز موفق شد ۷نفر از خرده فروشان مواد مخدر را دستگیر و مقدار تقریبی یک کیلوگرم مواد مخدر را از آنان کشف کند.

ساکی با اشاره به اینکه پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و اقدامات قانونی و قضایی در حال انجام است اذعان داشت: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله با پلیس ۱۱۰تماس بگیرند.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند همچنین از دستگيري سارق خودرو و کشف ۳ فقره خودرو نيسان سرقتي توسط ماموران پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

وی گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت خودرو نیسان درسطح شهرستان که سارق پس از سرقت لوازم و محتویات داخل آن، خودرو را درحاشیه شهر رها می کرد، موضوع به صورت ویژه دردستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با پیگیری موضوع درنهایت موفق شدند فردی را که دریکی از پارکینگ های عمومی شهرستان با پایین کشیدن شیشه یک دستگاه خودرو نیسان و بازکردن درب آن، خودرو را روشن و قصد سرقت خودرو را داشت، حین سرقت، دستگیر و به یگان انتظامی دلالت دهند.

این مقام انتظامی افزود: متهم درپلیس آگاهی شهرستان اعتراف کرد که علاوه بر خودرو کشف شده، ۳ دستگاه خودرو نیسان دیگر را درسطح شهر سرقت کرده که درادامه با هماهنگی مقام قضایی از منزل وی بازرسی وتعدادی لوازم و قطعات خودروهای مسروقه از جمله جک ، ضبط خودرو و….کشف شد.

سرهنگ ساکی گفت: درادامه با تلاش عوامل انتظامی، ۲ دستگاه خودرو نیسان دیگرنیز کشف و تلاش جهت دستگیری مالخر وکشف خودرو نیسان دیگر با توجه به اینکه درحوزه قضایی این شهرستان نیست، از طریق هماهنگی با مقام قضائی واخذ نیابت ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند درپایان گفت: با حضور مالکان خودروها، پرونده تکمیل و دراختیار مقام قضائی قرارگرفت.

دیدگاه شما