تازه های سایت

کد مطلب: 41034
14. فروردين 1399 - 16:06
محمد مهدی مفتح با بیان اینکه شهید سلگی الگویی بی نظیر برای آگاهی بخشی جوانان بود، گفت: پیگیری های آن شهید والامقام برای تحقق آرمان های انقلاب، الگویی بی بدیل برای نیروی های جوان مؤمن و انقلابی بوده و هست که باید تببین شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شب گذشته سردار میرزامحمد سلگی جانباز ۷۰ درصد همدانی پس از سال ها تحمل درد و رنج ناشی از عوارض جانبازی، به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

در این باره محمدمهدی مفتح، نماینده مردم تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: خبر شهادت برادر بزرگوار و رزمنده هشت سال دفاع مقدس حاج میرزامحمد سلگی برایمان بسیار همراه با تأثر و تأسف است.

وی اظهار کرد: رشادت های حاج میرزا در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر دنیای کفر برای رزمندگان ما مثال زدنی محسوب می شد، او نه تنها رزمنده ای بسیار فداکار و با تلاش در آن جبهه ها بود، بلکه پس از نائل شدن به درجه جانبازی در تمامی عرصه های انقلابی هم حضوری فعالانه برای آگاهی بخشی جامعه داشت.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس افزود: حضور پر تلاش و زحمات شهید سلگی و به ویژه پیگیری های او برای تحقق آرمان های انقلاب، الگویی بی نظیر برای نیروی های جوان، مؤمن و انقلابی بوده و هست.

مفتح از پیگیری های خود به منظور مطلع شدن از اوضاع و احوال شهید سلگی هم خبر داد و تصریح کرد:  از درد و رنجی که این شهید والامقام به دلیل عوارض ناشی از جانبازی خود در روزهای پایانی زندگی با برکتش متحمل می شد و آن عمل قلب، درد کلیه ها و تنفسی که به دلیل شیمیایی بودن به شماره افتاده بود مطلع بودم.

وی عنوان کرد: شهادت ویژه و خاص مردان خداست و تنها همین شهادت پاداش این نیروی انقلابی است که یادگار بزرگ دوران دفاع مقدس بود، از این رو شهادتش را به خود او تبریک گفته و به رهبر انقلاب، خانواده معزز و همرزمان شهید و نیروهای انقلابی همدان تسلیت می گویم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با تأکید بر اینکه باید یاد و خاطره این شهید والامقام برای جوانان به خوبی بیان و تبیین شود، گفت: شهید سلگی هم کلام خوبی با جوانان بود و امیدواریم که زندگی آن شهید والامقام برای همه ما به ویژه جوانان الگویی مناسب و ارزنده ای باشد تا بتوانیم با تمسک به او در راه انقلاب تلاش های بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما