تازه های سایت

کد مطلب: 40500
24. بهمن 1398 - 18:29
۱۹ واحد مسکونی طرح «جهاد همبستگی» توسط سپاه نهاوند به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امروز و با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از ۱۹ واحد بازسازی شده که در جریان سیل اوایل سال جاری دچار آسیب‌دیدگی شده بودند بهر‌ه‌برداری شد.

فرمانده سپاه نهاوند در این خصوص گفت: برای بازسازی این تعداد از واحدهای مسکونی که مربوط به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند بیش از یک‌میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

علی مختاری افزود: به دنبال سیل اوایل سال جاری در این شهرستان تعمیر و بازسازی ۴۰ واحد به سپاه نهاوند سپرده شد که ۲۱ واحد تعمیری تحویل مالکان سپرده شد و ۱۹ واحد نوسازی شده را نیز امروز تحویل دادیم.

در این مراسم فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: به دنبال جاری شدن سیل امسال تعمبر و بازسازی ۵۰۰ واحد آسیب‌دیده به سپاه استان واگذار شد.

سردار مظاهر مجیدی افزود: از این تعداد تاکنون ۲۵۰ واحد مرمت و بازسازی و تحویل صاحبان آن شده است.

وی افزود: در ارتباط با مابقی واحدها نیز که نیاز به بازسازی دارند در حال انجام کار هستیم که به زودی تحویل مالکان خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در شهرستان تویسرکان کار جابجایی یک روستا که در اثر رانش زمین دچار مشکل شده بود توسط سپاه در حال انجام است که در این روستا ۴۴ واحد مسکونی احداث می‌شود.
 

دیدگاه شما