تازه های سایت

کد مطلب: 40235
30. دى 1398 - 9:40
فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری فردی که شب گذشته در یکی از محله‌های شهر اراک به همسر خود تیراندازی کرده و متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سردار حسن مفخمی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: شب گذشته (۲۸ دی ماه) در یکی از محله‌های شهر اراک، گزارش تیراندازی به پلیس اعلام و در بررسی‌های به عمل آمده از سوی مأموران مشخص شد که مردی ۳۳ ساله به علت اختلافات مالی با همسرش، با یک قبضه اسلحه وی را مورد اصابت گلوله قرار داده و سپس متواری شده است.

وی ادامه داد: با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده پلیس، محل اختفای این فرد در کمتر از ۲ ساعت در مراحل تخصصی انجام شده در یکی از روستاهای شهرستان خنداب شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: سرانجام پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضائی و کنترل نامحسوس محل اختفای تیرانداز فراری، در عملیات غافلگیرانه مأموران، متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی در ادامه گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کشف و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی یادآور شد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته لب به اعتراف گشوده و اظهار داشت که در روز حادثه به علت برخی اختلافات با همسرش درگیر شده و با یک قبضه اسلحه که از قبل در اختیار داشته، او را مجروح و مورد اصابت گلوله قرار داده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی گفت: فرد مصدوم نیز بلافاصله بعد از این واقعه به بیمارستان انتقال داده شد که حال عمومی وی مطلوب گزارش شده است.

منبع: مهر

دیدگاه شما