تازه های سایت

کد مطلب: 40181
25. دى 1398 - 10:48
طبق اخبار و اطلاعات واصله، از ۹ شهید همدانی سانحه هوایی مراسم تشییع ۴ نفر از این شهدا فردا برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از ستاد برگزاری مراسم تشییع شهدای سانحه هوایی؛ بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از شهدای سانحه هوایی؛ آمار شهدایی که با پاسپورت صادره از همدان و از شهروندان همدان هستند ۹ نفر است.

از این تعداد مراسم تشییع ۴ نفراز شهدای همدانی فردا پنجشنبه ۲۶دی ماه ساعت ۹:۳۰ از میدان امام (ره) و خیابان شهدا برگزار می شود.

براین اساس فردا پیکر شهیده بهاره حاج اسفندیاری، آنیسا صادقی ، زهرا  نقیبی و میترا احمدی  ۴ شهیدی هستند که فردا در همدان تشییع و تدفین خواهند شد.

همزمان با تشییع و تدفین این شهدا در شهر همدان، مراسم تشییع شهید میلاد نهاوندی در ملایر برگزار می شود.

همچنین شهید میر مهدی صادقی و کسری ساعتی در تهران؛ ندا گرجی ازندریانی در کرج و مهدی عباسپور در بابل تشییع و تدفین خواهند شد.

سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفته بود که آنچه در بررسی‌های ما انجام شد شب حادثه وضعیت آمادگی را در سطح جنگی قرار دادند و بالاترین سطح آماده باش توسط شبکه یکپارچه پدافند به سامانه‌ها ابلاغ می‌شود، در این شرایط تعدادی از سامانه‌های پدافندی به رینگ پدافند تهران اضافه شد، یعنی اولین سامانه‌ که در محدوده‌ی غرب تهران مستقر می‌شود، حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را رقم می زند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما