تازه های سایت

کد مطلب: 39805
23. آذر 1398 - 8:43
فرماندار نهاوند گفت: حمایت از بخش‌های تولیدی به‌ویژه دامی و کشاورزی از برنامه‌های اصلی مدیریت کلان شهرستان نهاوند است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در بازدید از واحدهای دامی و کشاورزی شهرستان نهاوند که با حضور مدیر جهاد کشاورزی و کارشناسان مربوطه برگزار شد، گفت: دولت درصدد است با راهکارهایی امکان‌پذیر در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید از واحدهای تولیدی حمایت کند تا کارشان متوقف نشود.

ناصری تصریح کرد: در بخش کشاورزی و دامداری ارائه تسهیلات لازم و ترغیب کشاورزان به‌ویژه جوانان به انجام امور دامداری و کشاورزی باید بیش از گذشته صورت گیرد.

وی افزود: حمایت از بخش‌های تولیدی به‌ویژه دامی و کشاورزی از برنامه‌های اصلی مدیریت کلان شهرستان نهاوند است.

فرماندار نهاوند همچنین با اشاره به پتانسیل و ظرفیت‌های فراوان شهرستان نهاوند در حوزه تولیدات دامی و کشاورزی گفت: نهاوند به‌عنوان قطب کشاورزی، دام‌پروری و شیلات استان محسوب می‌شود.

ناصری تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان نهاوند ۷۶ واحد تولید دام سبک و سنگین، ۹۱ واحد مرغ داری و ۸۱ واحد تولید شیلات فعال است.

وی افزود: شهرستان نهاوند در بحث تولید گوشت قرمز در سند راهبردی استان همدان موفق به تحقق ۶۰ درصد آن شده است.

فرماندار نهاوند در پایان از ارائه تسهیلات اشتغال روستایی و سرمایه در گردش با نرخ سود ۶ درصد در سال جاری به واحدهای تولیدی این شهرستان خبر داد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم آنچه در راستای تحقق رونق تولید است به اجرا بگذاریم.

 

دیدگاه شما