تازه های سایت

کد مطلب: 37622
2. خرداد 1398 - 20:24
همرزم شهید شهبازی با اشاره به تسلط شهید بر نهج البلاغه و قرآن گفت: شهید علاوه بر تخصصی که در فرماندهی داشت درمباحث عقیدتی، نهج البلاغه و قرآن هم استاد ما بودند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حاج باقر سیلواری، همرزم شهید شهبازی در گفتگو با خبرنگارنافع،به نحوه آشنایی خهود با شهید شهبازی پرداخت و گفت: اولین بار که شهید شهبازی را دیدم در سپاه همدان بود که به بنده گفتند شما با تخصص رزمی ای که داری در اینجا به پاسدارها آموزش های رزمی بده و سپس وقتی از شهید همدانی سوال کردم ایشان چه کسی بود فرمودند فرمانده جدید سپاه همدان هستند.

وی با بیان اینکه شهید محمود شهبازی در بحث فرماندهی مدیریت قوی ای داشتند گفت: شهید بزرگوار در سیستم  فرماندهی بسیار کامل بود و همین مساله باعث شد که ارتباط ما با ایشان بیشتر شد و در سرپل ذهاب هم که بودیم اکثر گشت ها و شناسایی ها را به ما می سپرد.

همرزم شهید شهبازی ادامه داد: خاطرم هست بعد از آنکه پاسدار شدم باید میرفتم کرمانشاه برای آموزش که شهید نگذاشت بنده بروم و گفت تو با تخصص هایی که داری در همانجا نگهت می دارند و نیازی نیست آموزش ببینی.

وی با اشاره به تسلط شهید بر نهج البلاغه و قرآن گفت: شهید علاوه بر تخصصی که در فرماندهی داشت درمباحث عقیدتی، نهج البلاغه و قرآن هم استاد ما بودند.

سیلواری در پایان تاکید کرد: بیشترین نزدیکی بنده با شهید محمود شهبازی در عملیات فتح المبین  و بیت المقدس بود و باید گفت شهید یک استاد نمونه  نهج ابلاغه، قرآن و یک معلم اخلاق بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما