تازه های سایت

کد مطلب: 36427
9. دى 1397 - 3:19
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار جهت عملیات شبکه‌گذاری فاضلاب شهری نهاوند جذب و هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا در جمع اهالی روستای تکه نهاوند، اظهار داشت: در ملاقاتی که هفته گذشته با وزیر نیرو داشتم پنج میلیارد تومان دیگر نیز علاوه بر اعتبارات سال آینده جهت تکمیل عملیات شبکه گذاری فاضلاب شهری نهاوند در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: باید کاری کنیم که روستائیان عزیز با اشتیاق در روستا ماندگار شوند و زمینه توسعه و آبادانی را بیش از پیش فراهم کنند، بنابراین باید زیر ساخت‌ها در روستاها فراهم و همه گونه خدماتی به آن‌ها ارائه شود.

بهرام‌نیا افزود: همچنین عملیات اجرایی سد گرین نهاوند با اشتغالزایی 350 نفر آغاز شده است و اعتبار این سد 375 میلیارد تومان‌ است که باعث توسعه کشاورزی شهرستان می‌شود.

وی عنوان کرد: در زمینه راهسازی، محور نهاوند_آورزمان به ملایر که‌ مطالبه  به‌حق مردم بود که با لطف خدا و پیگیری‌های انجام شده اعتبار ملی برای آن گرفته‌ایم که این پروژه در حال اجرا و انجام است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: در محور نهاوند به کرمانشاه از سه راهی شهرک به سمت کرمانشاه جهت تعریض و بهسازی اعتبار مورد نیاز پیش‌بینی و جذب شده که از هفته آینده پیمانکار  در آن مسیر هم شروع به کار خواهد کرد.

بهرام‌نیا تاکید کرد: خوشبختانه اعتبار کامل برای بهسازی و تعریض 76 کیلومتر راه روستایی در شهرستان گرفته شده است، مانند جاده دسترسی به سراب گیان که پیمانکار آن مشخص شده و در بقیه مسیرها هم عملیات اجرایی در حال انجام است.

وی گفت: ایستگاه قطار با اعتبار 170 میلیارد تومان در شهر نهاوند ایجاد می‌شود که منتظر حضور مسئولان کشوری برای کلنگ‌زنی هستیم.

بهرام‌نیا اظهار داشت: در نهاوند چهار هزار هکتار کشت چغندر قند داریم که با توجه با این موضوع و مطالبه کشاورزان عزیز، کلنگ بزرگترین کارخانه  تولید شکر کشور، ماه گذشته با حضور وزیر محترم جهاد کشاورزی در نهاوند به زمین زده شد.

وی تصریح کرد: با دعای خیر مردم عزیز و همراهی مسئولین اجرای کارهای زیربنایی و توسعه‌ای در شهرستان شتاب گرفته و عملا شهرستان  به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما