تازه های سایت

کد مطلب: 30083
9. فروردين 1396 - 15:00
فرماندار نهاوند گفت: با توجه به ثبت نهایی نام‌نویسی تعداد 18 کاندیدای انتخابات شوراهای اسلامی در نهاوند، تعداد داوطلبان به 901 نفر افزایش یافت.

کریم حمیدوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: تعداد کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نهاوند از 883 کاندیدا به 901 نفر افزایش یافت.

وی اظهار داشت: با توجه به ثبت نهایی ۱۸ کاندیدای روستاهای بخش مرکزی و خزل نهاوند در سامانه انتخابات تعداد نهایی کاندیدای های پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهری و روستایی نهاوند به ۹۰۱ نفر رسید.

فرماندار نهاوند افزود: بر این اساس برخی از داوطلبان که ثبت‌نام آن‌ها در دقایق پایانی نام‌نویسی نیمه‌تمام مانده بود با انجام مراحل پایانی ثبت‌نام به جمع داوطلبان افزوده شدند.

وی اظهار داشت: با توجه به تعداد افراد ثبت‌نام‌شده در همه روستاهای نهاوند و شهرهای گیان، برزول، فیروزان و نهاوند تعداد افراد ثبت‌نامی به حدنصاب رسیده است و در این مناطق انتخابات برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که با این افزایش تعداد افراد ثبت‌نام‌شده در تمامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان نهاوند که 150 روستا می‌باشند انتخابات شوراهای اسلامی برگزار می‌شود.

همچنین پراکندگی روستاها در 4 بخش شهرستان نهاوند نیز به این شرح است که در 69 روستای بخش مرکزی، 54 روستای بخش خزل، 15 روستای بخش زرین‌دشت و 12 روستای بخش گیان انتخابات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

روستاهای نهاوند خیلی زیاد است که هیچ استفاده اساسی از پتانسیل روستاها انجام نمی گیرد.تعداد شورا شهر هم خیلی کم است.

دیدگاه شما